mandag 16. mars 2009

I venten på våren!

Det er dessverre fremdeles en stund igjen til våren her i sør-øst. Men det er jo lov til å minne om at det allikvel ikke er så fryktelig lenge til, og at snart vil man kunne sette de første vårblomstene på bordet! I blomsterbedene våre har vi snøklokker, krokus, tulipaner, perleblomster, påske- og pinseliljer som venter på sin gjenkomst, og er vi heldige vil det bugne av blomsterfryd om bare kort tid! Og med et vakkert engelsk servise, vil en liten tekopp i det fri se omtrent slik ut! Dette bildet er hentet fra Country Living.

Da kan det sikkert også friste, på en helt vanlig mandag, med en søt, liten Cupcake oppskrift! Den fant jeg hos Martha Stewart, som har mange flere oppskrifter og annet nyttig på lager! Hun har bl.a. akkurat nå en aktuell liten artikkel om "spring cleaning", men det tror jeg vi forbigår i stillhet! Det kan jo være slik at det vokser frem et gryende behov, om å vaske litt ekstra i kriker og kroker nå på vårparten. Men slike "anfall" pleier å gå raskt over, dersom man tenker på noe annet, og mer hyggelig!

Da ønsker jeg dere alle en hyggelig dag, og ikke glem å nyte de små, hyggelige stundene da!

Ps. Her har dere noen norske muffinsoppskrifter fra Wenches Kjøkken og Art of Taste på TV2.

2 kommentarer:

  1. hello catherine! wow, it's amazing that you've found my blog...you certainly are very good in cyber space! i really love your blog, it is beautiful! and i am very glad that you have a translation on your page so that I can read it too. :)

    SvarSlett
  2. Så kjekt med litt muffins oppskrifter. De såg jo helt nydelige ut.. Skulle hatt en bit av dem;)

    Herligt hobby rom du har der.Norges glass er nyttig til alt mulig, har gått til innkjøp av en del av dem jeg også;)
    Legger deg til liste min jeg.. LIker bloggen sin. Ønsker deg en herlig uke;)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!