onsdag 23. september 2009

Sov søtt!

Jeg elsker å lage noe alle andre ikke har, og så elsker jeg koselige ting til barnerommet, og mest av alt elsker jeg BARNEBARNA mine! Og foreldrene deres, selvsagt!

Vi har et hyggelig gjesterom der jeg har samlet ting og tang som barnebarna kan leke med, slik som dukkelise i den gamle uttrekkssengen under, og den gamle barnegyngestolen, som jeg har skrevet om tidligere. Det går i Toile-mønsteret her inne også, både i sengeteppe og detaljer!

Den blå uttrekksengen har jeg skrevet om tidligere, da vi fikk satt den i stand, og resultatet ble kjemefint, synes jeg, med 3 blå Dalahester (fra et Åhlens-håndkle), som jeg sydd fast med blondekant rundt! Sengen er vel det eneste blå innslaget (sorry gutter!), så langt!
Det gamle speilet fant jeg i en bruktbutikk for noen år siden, og lampefoten i Toile-mønster er egentlig en gammel krukke med lokk, som ble til lampe (jeg skal skrive mer om lampen senere)! Og på sengen sitter trofast min gamle bamse og passer på boken barnebarna elsker å lese - d.v.s. så lenge tålmodigheten strekker til!


3 kommentarer:

  1. Så flink du er! Flotte bilder, og flott blogg:)

    SvarSlett
  2. hei hei!
    For en flott barneseng! Elsker dalahester.. Den var utrolig flott!

    SvarSlett
  3. Her må det bli kjekt å få overnatte. Et nydelig barnerom innredet med omtanke og kjærlighet......

    Sengen med dalahester ble såååå søt.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!