onsdag 24. mars 2010

Cathrines Påskegodteri 1!

Som jeg lovet, vil det komme noen innlegg fra meg i tiden fremover, som vil være forhåndslaget! Det gjør jeg for at dere, mine trofaste følgere og lesere, i mitt fravær, skal få litt å kose dere med! Det blir mest om påsken, men også litt annet!
Skriving av påskekort er vel ikke så vanlig her i Norge lenger, men det er alltid hyggelig å få! Min gode venninne, Ann, som bor i England, har sendt meg mange, nydelige påskekort opp gjennom årene, og hvert år blir de tatt frem og brukt som påskepynt!

Og nå er det god tid til å både lage og skrive påskekort! Disse fra Martha Stewart synes jeg var veldig enkle og pene! Man bruker rester av enten papir eller stoff, litt bånd og litt kreativitet, så har man et helt eget påskekort! Mønstermal og fremgangsmåte finner du her!

Da ønsker jeg alle en fin dag, og gleder meg til å lese alle hyggelig kommentarer fra dere når jeg er hjemme igjen!

5 kommentarer:

  1. hei Cathrine,
    nydelig innlegg,koselig innlegg.
    nydelige kort,å så enkelt å lage.
    tenker på deg vennen,snart er dette over,å det er vår og sommer i sikte.
    stor bamse klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Lovely Eastercards. Easy to make and great effect.

    SvarSlett
  3. Så fine påskekort, nå ble jeg inspirert til å lage noen kort før påske. Tusen takk.
    Lykke til og God Påske til deg:)))

    SvarSlett
  4. Hei Cathrine!
    Så koselig innlegg!
    Noen er så flinke til å sende påskekort, kanskje flere bør ta denne tradisjonen opp igjen. Meg selv inkludert.
    Stor varm klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Det enkle er ofte det beste. Det kan man sannelig si om kortene dine.

    Flott innlegg du har laget her.

    Hilsen Astrid

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!