fredag 2. april 2010

Cathrines Påskegodteri 7

I en sofa fra IKEA....sitter jeg nå og forsøke samle meg om litt mer påskegodteri til dere! De forrige 6 innleggene var jo forhåndslaget, før sykehusoppholdet mitt. Men nå er jeg altså tilbake igjen, og slikker mine sår!
Pennen er nok ikke fullt så vittig eller fresk i frasparkene som ellers, men hva mer kan man vente etter at den "heisaturen" jeg har vært med på? Jeg skal vel bare være kjempeglad for, tenker jeg, at jeg sitter her jeg sitter nå, og at min bedre halvdel er verdens snilleste og godeste sykepleier!Med måltider servert på sølvfat, er det jo ingen sak! Disse to, søte små skulle jeg gjerne hatt selskap av, men kanskje ikke akkurat nå?!

Og fra mitt hjørne i sofaen, på lånt laptop, vil jeg forsøke å gi dere litt mer kos og påskehygge! Og så må jeg selvsagt få takke dere alle sammen for hyggelige kommentarer, som dere har lagt igjen, og som varmet å lese i etterkant!


9 kommentarer:

  1. hei Cathrine,såå godt å ha deg `live` igjen...kan tro jeg har tenkt på deg.
    nydelige bilder du viser oss,
    nå må du bli bra igjen,godt du har noen å passe på deg,ta det med ro å tenk på deg selv.
    ønsker deg og dine fortsatt god påske..
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Er det ikke deilig å være hjemme igjen?

    Fantastiske bilder du har med i innlegget ditt.

    Fortsatt god bedring og påske.

    SvarSlett
  3. Velkommen tilbake, og ta deg tid til å slikke dine sår så de riktig heles!
    Selv måtte jeg ha ambulanse til ektemannen i natt. Heldigvis er det ikke noe livstruende, og han kommer fort hjem igjen, men livet er sårbart og gode ektefeller er der jo for å ta vare på hverandre :)

    SvarSlett
  4. Velkommen tilbake Cathrine!
    Takk for alt påskegodteriet du har gitt oss!
    Ta godt vare på deg selv.
    Litteratur + hvile + omsorg = god bedring
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Guri, så mye flott påskegodteri du viser! Herlige bilder - har kost meg masse!
    Ønsker deg en flott påske!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  6. god morgen Cathrine.
    ja det er så koselig å ha deg tilbake,ønsker deg fort edring nå,men ta vare på deg selv.
    ja så er deg påske aften,steken står i ovnen her,bruker å langsteke jeg,svak varme i 9 timer så blir det saftig.
    vi har svinestek,ingen av oss liker noe særlig lammekjøtt.
    ønsker deg en nydelig påske aften å måtte vi få sol.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. Kjære Cathrine!
    Så godt å "se" deg igjen og makan som du har gitt oss påskegleder selv når du har vært borte, det er som om du har vært her!!
    Vel, fortsatt god bedring og tusen takk for alle nydelige innlegg du publiserer! Skjønnhet i massevis!!
    Så hyggelig at du ville være med på min Give Away ♡♡♡
    Ta riktig så godt vare på deg selv og hils din kjekke "sykesøster" :):)
    Må du og dine ha en så god påske dere bare kan ha!
    Varm god bedringsklem fra Lokki

    SvarSlett
  8. Ønsker dig en herlig påske, fint du er frisk igen!

    Klem Helle

    SvarSlett
  9. Forsatt GOD BEDRING, kjære du.....
    Klem :O)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!