onsdag 13. oktober 2010

Den som venter på noe godt...

...venter ikke forgjeves, heter det jo, og nå er det bare 2 dager igjen til jeg kan vise dere en litt ny side ved meg selv! Noe som jeg har tenkt på lenge, men som jeg ikke helt har visst om jeg skulle gjøre, eller hvordan jeg skulle gjøre det!

Så det har blitt noen runder i tenkeboksen, og for og imot! Og siden det involverer bygårdsmannen også, måtte vi jo være helt enig om det! Og heldigvis var han helt med på notene, og gleder seg til dette lille nye, felles prosjektet vårt!

For det blir ikke noe kjempestort, men passelig stort for oss! Og nå er skrittet tatt, og på førstkomende fredag braker det løs, så da må dere følge med! Kanskje vil dette være noe av interesse for akkurat deg? Vi håper det!

Bildene her er lånt fra Home & Cottage

12 kommentarer:

  1. Hei hei
    Så spennende. lurer veldig på hva det er...
    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. hei Cathrine.
    såå spennende da,gleder meg å se,
    spennende med alle sider av oss mennesker,
    blogg verden viser som oftes bare en liten del av oss.
    lykke til på fredag, jeg er spent.
    ønsker dere en herlig dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Så spennende.... da er det bare å vente til fredag da.
    Lykke til,
    Klem Berit

    SvarSlett
  4. Så spennende!! Gleder oss til å se :) Gøy med alle disse sidene av oss selv!

    Klem!

    SvarSlett
  5. Stiligt!blir spennende å følga med på kva det er;-))

    SvarSlett
  6. Hei! Dette hørtes spennende ut :) Skal følge med deg fremover. Lykke til!
    Ha en fortsatt fin onsdag.

    SvarSlett
  7. Så spennende Cathrine - ble nysgjerrig jeg nå..:-D
    Gleder meg til å se hva dere har funnet på!
    Ha en fin dag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  8. Dette blir man nyssgjerrig av! :)
    LYkke til når det braker løs!
    Herlige bilder du viser idag forresten!

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  9. Høres råspennende ut!
    Så herlige bilder du viser, du har til og med blå sofa, super!!!
    Nyt dagen og klem fra meg;)

    SvarSlett
  10. Oi, så spennende - gleder meg til å finne ut hva det er for noe :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  11. I'm curious to see what your new endeavor will be :-)
    Blessings,
    Marcia

    SvarSlett
  12. Hei og hå Cathrine (O: Nå er forventningene store!!! Jeg er kjempespent og skal stå tidlig opp. å kaste meg inn i bloggen din i morgen (O: Ha en fin helg begge to. Jeg titter innom her rett som det er. Koselig blogg. Kos og klem fra Mai Liss

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!