fredag 15. oktober 2010

Her er min nye loppeblogg!

Nå har jeg nok skapt stor spenning til hva jeg skulle lansere i dag, men jeg håper dere ikke har skrudd forventningene altfor for høyt da! For jeg måtte jo gjøre det litt spennende, og det er jeg tydeligvis flink til!
Men, jeg har altså lenge tenkt på at jeg ville opprette en egen blogg, hvor jeg kunne selge litt av det som finnes på loft og i kjeller. Ting som vi har kjøpt i inn- og utland, men som vi selv ikke har bruk for lenger. Og kanskje noen egenproduserte ting.
Det vil ofte være gamle ting i blått og hvitt, som jo er min store favoritt, men også mye lyst og pent, gammelt og spesielt! Carl Larsson-stil faller jeg lett for - ting som har sjarm og sjel - og endel er nok preget av det!
Og her finner du altså den splitter nye bloggen min Cathrines Lille Loppehjørne! I øyeblikket har jeg mye dansk emalje, særlig Madam Blå, gamle flasker og mange hyggelige tekstiler! Mere blir lagt ut etter hvert! Så ta gjerne en titt inn i min loppeverden, og se om det er noe du har lyst på!
Bygårdsmannen har fått jobben som postmann, og vil sikkert gjøre en utmerket innsats! Nå er jeg spent og sier: Velkommen til en hyggelig handel! De 3 første som bestiller, får en liten overraskelse!

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Det blir säkert en välbesökt loppeblogg! Vad kul! Jag ska genast se in.
    Lycka till!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med loppehjørnet. Mye flott der. Sikker på at du snart får kunder.

    SvarSlett
  3. hei.
    gratulere så masse med butikk,
    så gøy,skal nok følge med ja,
    må inn å se nå.
    ønsker dere en herlig helg begge to.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Så spennende!! Har vært inne og sett, masse nydelige ting!!
    Her skal jeg følge med;)

    Ha en god fredag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Så artig da! Skal ta meg en titt!

    SvarSlett
  6. Så moro - gratulerer med loppebloggen! Skal ta meg en tur innom nå :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  7. Hi Cathrine I just visited your lovely new shop. Congratulations!
    Have a nice weekend, klem Willy

    SvarSlett
  8. Lykke til med loppesalget :)

    Ønsker deg en fin helg! Klem fra Sylke

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!