onsdag 10. november 2010

Hos mor!

I går var jeg på hyggelig besøk hos min mor! Og mens vinden ulte langs husveggen, koste vi oss med te i pene rosekopper, og mors hjemmelagede, grove rundstykker! Og er det noe min mor kan, så er det å bake brød og rundstykker! De er gjerne fylt enten med oliven og tørkede tomater, krydder, nøtter, frukt eller noe annet godt!
Min mor er forholdsvis ny på pc, og vi tok et lite kurs i både blogging og billedbehandling. Hun er veldig ivrig på å lære seg mer, så oppfølgende kurs kommer! Det blir jo mange vinterdager fremover, som egner seg eksagt for slike aktiviteter. Ellers er min mor veldig glad i hagearbeide, og er ikke mye innendørs på sommerstid!
Her ser dere en gammel matboks i blikk fra 1960-tallet, som hun bruker til grønne planter på kjøkkenbenken sin, og matchende grytevotter! Takk for en hyggelig dag, mor!
Ps. Rosekoppene over får du kjøpt her!

9 kommentarer:

  1. Så skjønne kopper og flott blogg! Nystekte rundstykker, nam, nam:) Ha en fin dag! klem fra Beth

    SvarSlett
  2. Hej.
    Lyder og ser ud som en rigtig, rigtig hyggelig dag!
    Skulle ønske at jeg også stadig kunne tage på besøg hos min mor, men det kan desværre ikke lade sig gøre mere.
    Heldigvis havde vi mange hyggelige stunder, da det var muligt.
    Ønsker dere mange sådanne eftermiddage i vinterens løb.

    SvarSlett
  3. Så koselig..og for et lekkert roseservise..nyyyydelig..kan jeg spørre hvor det kommer fra??
    En hyggelig stund med din mor...ja ønsket mine var litt nærmere i hverdagen....
    ha en fin dag
    eddaKlememr

    SvarSlett
  4. Thank you both for this lovely post.
    It feels so cosy.
    Have a nice day.
    Klem Willy

    SvarSlett
  5. Så vakre kopper din mor har! Det er alltid hyggelig å titte inn til deg - finner alltid inspirasjon!
    Hilde

    SvarSlett
  6. Da er jeg sakte men sikkert tilbake i blogglandia etter en lang deilig hagesesong. Jeg koser meg med Vakre Hjem & Interiører som jeg var så heldig å vinne hos deg.
    Så koselig du og din mor hadde det.
    Ha en riktig fin dag.
    Klemmmm

    SvarSlett
  7. Det så koselig ut :) Og deilig med nybakte rundstykker!

    Klem Sylke

    SvarSlett
  8. Så koselig dag du har hatt sammen med mammaen din! Ingenting er som å komme hjem!! Selv er jeg begynt å glede meg til juleferie hjemme hos mamma og pappa :o)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett
  9. Slike stunder med lykke i godt selskap kaller jeg "perle-stunder". Jeg er også heldig å ha en mamma som jeg trives godt sammen med, og vi har også slike hyggelige stunder smamen.
    Disse rosekoppene likte jeg veldig godt! Du er snill som lager gode linker i innleggene dine!

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!