mandag 14. februar 2011

Min egen Mr. Valentine!

Det er som kjent Valentine i dag, og her blir det skikkelig feiring! Egentlig er jeg ikke så glad for denne nykommeren, og vil helst styre unna kommersen. I hvert fall skal jeg ikke ta helt av!

Men siden jeg er så heldig å være gift med Mr. Valentine him self, som ble født på akkurat denne dagen, så blir dagen selvsagt behørig feiret! Så i dag vanke det kaker, gaver og hjertlige gratulasjoner, ja, til og med omtale i lokalavisen!
Det er alltid hyggelig å diske opp for Bygårdsmannen, og oppskriften på hjertekaken øverst finner du her! Men jeg er redd jeg ikke står med hjulvisp og blondeforkle og stivpisker fløten, selv om sukkerbrødet er hjertelig hjemme-laget, og dekoren likeså!
Dagen feires med et etterlengtet teaterbesøk på landets hovedscene, med forestillingen Fanny og Alexander, som jeg tror Bygårdsmannen vil sette stor pris på! Billettene var en velkommen julegave fra våre barn! Og med litt vin og snacks i pausen og meg som sjåfør, skulle det ligge an til en fin kveld!
Da gjenstår det bare å ønske dere alle en hjertens fin Valetines dag, og til min kjære Bygårdsmann sier jeg: De hjertligste gratulasjoner på dagen din, kjæresten min!

11 kommentarer:

  1. Tusen takk, kjære fru. Jeg "stjeler" jo litt av valentine-dagen, siden jeg har bursdag i dag. Sorry. Jeg har registrert at det foreligger en klar misforståelse vedr. navnet "Bygårdsmannen"! Grunnen er forklart i en egen "artikkel", med link. Det har blitt en hyggelig greie her på bloggen, og vil nok fortsette i uoverskuelig fremtid.
    "Navnet" er "forhåndsgodkjent" av undertegnede......:-)
    Hilsen "Bygårdsmannen".

    SvarSlett
  2. Så dekorative kaker! Godt at gode kaker kan bakes når som helst.Må jo tilstå at Valentine ikke feires i mormorhuset. Men skjønner jo at Bygårdsmannen må feires. Så gratulerer så mye til ham. Ønsker dere et hyggelig teaterbesøk.
    Klem Berit

    SvarSlett
  3. Heisann! Det er da voldsom som det norske folk har feiret våren og sannsynligvis 17. mai på en særdeles våryr måte her i landet! Har allerede sendt ut 2 bursdagshilsener idag, og en igår!
    Gratulerer til husbonden. Han høres ut til å være en flink og grei fyr å ha i huset.

    SvarSlett
  4. Beaucoup d`amour Cathrines !!!! ;-))

    SvarSlett
  5. Ikke bare å styre unna slike dager som denne, da :o)
    Det kakehjertet ser bare helt herLIG ut!!
    grattis på bursdagen til mannen, jeg har et barnebarn som er født på denne dagen, ennå ung Mr.Valentine:)
    Ha en flott dag!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  6. Herlig bilde av deilig kake...
    Happy Valentine til deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  7. this is all beautiful catherine.
    we wish you a very happy valentines day too :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen til Bygårdsmannen!
    Ser ut som du har lagt opp til en kjempefin og velykket feiring :)
    Kos dere!
    Klem fra Laila

    SvarSlett
  9. Gratulerer med dagen til mannen din ♥
    Og gratulerer med morsdag på søndag :) Håper dere koste dere kjempe masse i går :) Det gjorde vi ♥

    Ha en nydelig dag :)
    klem Tina

    SvarSlett
  10. Du tar jo Valentinesdagen til de høyder den aldri har vært på før - FOR et lekkert kakebord!
    Milde furuvimpel altså - det er noe av det mest delikate jeg har sett!!
    Håper dere hadde en herlig dag - en nydelig uke videre ønskes deg :))
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  11. hærlige bilder!! jeg sitter bare her og smiler og ser på alle de fantastiske bildene du har lagt ut..

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!