onsdag 3. oktober 2012

MARIUS trekning fra mormors kakeboks!

Da har jeg vært grytidlig oppe sammen med min gode hjelper, som er på en aldri så liten høstferie i mormorhuset!
For i dag skulle den store trekningen av MARIUS strikkebok skje, og vi har gått grundig til verks, og laget lodd, som er blitt sirlig klippet til!
For deretter å ha blitt grundig ristet rundt i den gamle kakeboksen, så det er ikk'no juks her!
og kan glede seg over side på side med MARIUS-strikkeoppskrifter og MARIUS-historier!
Og vinneren ble.....Jane, som har strikkedilla!
Vi gratulerer så mye, og håper du får stor glede av boken, og takker samtidig alle som deltok!
og min søte medhjelper!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren! Godt den havnet hos en med strikkedilla, da har hun litt å kose seg med.
    Her blåser det hatter og høy i dag. Ikke noe særlig trivelig for dem som skal trekke hummerteiner i alle fall. Jeg er glad huset er holt, og koser meg inne med en liten Mortengutt i dag. Han har vært på ferie siden søndag og skal hjem i ettermiddag. Vi er heldige som kan låne slike søte små innimellom. Ellers går det fremover her i nyhuset. Stunder etter å få lagt flisene over kjøkkenbenken, men morfar insisterer på en hel dag - uten små hjelpere - så da drøyer det nok enda halvannen uke. Til helgen er det nemlig duket for 4-årsdag i Oslo. Og siden snøen lar vente på seg og pjokken ønsker seg ski, ja så blir det med kort og penger. Da kan foreldrene selv kjøpe.
    Ønsker deg en fortsatt fin dag - hilsen Berit

    SvarSlett
  2. Gratulerer til heldig vinner, Jane !

    Heldig deg som hadde så flink og nydelig medhjelper :o) Kos dere med høstferie !

    SvarSlett
  3. Gratulerer til heldige Janne! Vår åtteåring var sammen med bestemor i går og tok seg ut garn til mariusgenser. Så nå er bestemor i gang med pinnene og jeg gleder meg til å se resultatet.

    SvarSlett
  4. Gratulererv til vinneren!
    Og så kjekt å ha en så flott jente til å hjelpe deg med trekningen.

    Ønsker deg en koselig onsdagskveld.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  5. grattis till vinnaren av en härlig bok!!

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!