mandag 3. desember 2012

Endelig!

Så har endelig startskuddet gått for adventskalenderåpning landet rundt, og i så måte var det intet unntak her hos oss denne helgen!
 
For mens dere åpnet den første luken i Cathrines Julekalender 2012, kunne disse to søte besøkende endelig få åpne sine adeventskalendere, innkjøpt på en utenlandsreise!
 
Og her er det gammeldags idyll, med akende barn, og gull og glitter i akkurat passende mengder!
 
Og i hver en liten luke skjuler det seg noe søtt og godt, som er pakket inn i gullpapir!
 
Og det var en passelig start på dagen i mormor-huset, før det braket løs med både englesang og julepyntlaging!
 
I morgen åpnes en ny luke i Cathrines Julekalender, så det er bare å glede seg! Og dagens lille godbit fra meg til deg finner du her! NB! Husk at dere fremdeles kan delta i trekningen av luke 1 her!
 
Med ønske om en flott dag til dere alle!
 


2 kommentarer:

  1. Det må være den fineste kalenderen jeg har sett :) Kos dere i desember!

    SvarSlett
  2. Du har den flotteste kalenderen!... jeg skal prøve å komme innom så ofte jeg kan!!
    Kos deg i adventstida, klemmings;)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!