torsdag 2. mai 2013

Vant du Give Away med Nyblom Kollén?

Sola skinner fra skyfri maihimmel, og fuglene kvitrer, så det er en perfekt dag for å dele ut gode nyheter!
Jeg har nemlig foretatt trekningen av min Give Away med Nyblom Kollén, og sitter her og er veldig spent på å offentliggjøre vinneren!
Jeg har fått 2 fine kjøkkenhåndklær å gi bort, og vinneren får velge farge og mønster selv! Se utvalget her! Og den heldige vinneren er...
...Monica's Verden! Jeg gratulerer så mye, og håper du finner 2 fine kjøkkenhåndklær hos Nyblom Kollén!
Alle dere andre som dessverre ikke vant, får oppskriften ovenfor, så dere kan lage dere en aldri så liten trøstekake!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren, og takk for "trøsteoppskrift" til oss andre :)

    Ønsker deg en flott kommende helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Oj så moro..
    Jeg har ikke sett noen mail enda, men den kommer kanskje..

    Så moro.. De er jo så lekre disse Kjøkken Håndukene fra Nyblom Kollen :)

    Så tusen takk... Ble kjempe glad her.
    God Helg fra meg Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til vinneren. Og takk til deg Cathrine som stadig vekk setter oss følgere på "Pinebenken" til trekningen er foretatt.God fredagskveld til deg og Bygårdsmannen! Klem Berit

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!