fredag 18. oktober 2013

London tur med en lykkelig slutt!

Det var flere av dere som gjettet hvor Bygårdsmannen og jeg selv hadde reist - se her
Byen hvor Notting Hill ble spilt inn - London!
Dagene i London brukte vi bl.a. på å besøke markedet i Portobello Road,
litt skikkelig sightseeing, hyggelige pub-besøk,
og fine turer i Hyde Park,
men minimalt med shopping, faktisk! Selv om et par besøk i Cath Kidston butikken(e) var uunngåelig! Men det skal dere få høre mer om siden!
Og blant de som gjettet riktig, var Viola med bloggen Barwitzki! Gratulerer, du får en liten overraskelse i posten!
Tiden i London gikk fort, og på den siste dagen fikk vi oss en aldri så liten overraskelse! Fortsettelse følger i neste innlegg!

4 kommentarer:

  1. hei min venn.
    London er topp, elsker den byen,
    koselige plasser dere har fått besøkt,
    godt med et pusterom i hverdagen.
    en fin helg til deg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. HEI,
    innom for å ønske deg en riktig god helg. måtte solens lave stråler finne deg...
    klem TOVE

    SvarSlett
  3. Ja veldig fin, jeg gleder meg:-)
    Deilig tur dere hadde... og nå
    ønskers en hyggelig helg og kanskje solen skinner herlig.
    Jeg har kake med epler i steikeovn
    og vi vil spise med fløte og kaffe og familie og venner til ettermiddag. Klem fra meg og hjertelig hilsen.

    SvarSlett
  4. Så herlig med ein tur til London:)ein flott plass å reise til❤️Har veldig lyst å reise der til,15 år siden sist eg var,jada Hihi:)
    God helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!