lørdag 9. november 2013

Mange sjarmerende emalje ting selges!

Da har jeg tatt en aldri så liten opprydning i loft og kjeller, og funnet frem husets overskudd av emalje gjenstander!
Noe er innkjøpt under våre ferieturer til Sverige og Danmark, mens noe er fra "bytte listen" min!
Det betyr at noe av det jeg er lei av, har for mye av, eller ikke har plass til, byttes ut! Og da går overskuddet til Cathrines Lille Loppehjørne!
Her ser du kjøkkenbordet dekket med alskens lekkerheter, og det er lov å la seg frist, som det så fin heter i reklamen!
Og lar du deg friste, så sier jeg løp og kjøp! Jeg sender over hele landet!
Liten over det som er til salgs finner du her!
Kanskje er du den neste som kan drikke kaffe av dette søte kruset fra danske Glud&Marstrand?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!