onsdag 4. desember 2013

Cathrines Julekalender 2013 - jule broderi!

http://www.hendesverden.dk/jul/Julesysler/Julehandarbejde/Serviet-med-broderi/?utm_source=Fredag_Hendes_Verden_Regular&utm_medium=Nyhedsbrev&utm_campaign=2013-11-29
Den må begynne nå, den som skal rekke å brodere disse skjønne serviettringene til jul!
Mange av oss husker vel skikken med en egen tøyserviett, som ble byttet 1 gang pr. uke. Og da måtte man selvsagt ha egen serviettring!
En i sølv gravert med navn var ikke uvanlig, og den fikk man gjerne i dåpsgave!
Men selv om det ikke brukes så mye i dag, vil det være veldig hyggelige på julebordet, og mønsteret finner du hos Hendes Verden her!
Ikke glem å delta trekningen i Cathrines Julekalender 2013 - meld deg på her!

2 kommentarer:

  1. Så koselig serviettring!! Takk for at du linker! Jeg tror jeg hiver meg på:)

    Ha en flott dag.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. Veldig fin serviettring med fint broderi. Rød garn med lin hyggelig for advent og jul extra.
    Ha en koselig kveld Cathrine.
    Klem fra meg.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!