søndag 1. desember 2013

Cathrines Julekalender 2013!

Velkommen til årets julekalender - og til tidenes største gavedryss! I år er det 5. gang jeg har julekalender på bloggen min, og som vanlig blir det mange hyggelig og inspirerende  juleinnlegg frem mot jul!
Nytt av året er at det ikke blir luker å åpne, men ett stort gavedryss! Så her kan dere umiddelbart se hva dere kan vinne!
Og du deltar enkelt ved å kommentere under dette innlegget 1 gang! Og her ser du hva du kan vinne:
Løper fra Nyblom Kollén i serien Julgran!
Årsabonnement på LevLandlig!
Boken Strikk fra Setesdal av Arne&Carlos fra Cappelen Damm!
Et årsabonnement på Magasinet BUNAD, som ferier 10 års jubileum i år!
Pakke med årets 4 idéhefter fra Familien!
Julestrømpen Malin fra Nyblom Kollén!
1 årsabonnement på Vakre Hjem&Interiør!
Boken Trines mat skrevet av Norges største matblogger fra Cappelen Damm!
1 kjøkkenhåndkle Julgran fra Nyblom Kollén!
Julekalenderen er åpen t.o.m. julaften 24. desember, og du deltar i trekningen ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget.

Reglene er:
1 lodd = 1 kommentar
2 lodd = 1 kommentar + linke til Cathrines Julekalender 2013 på egen blogg. Hvis du linker, så bruk bildet øverst som du finner her!

Husk å si hvor mange lodd du tar, og legge igjen e-post adr. din hvis du ikke har egen blogg. NB! Konkurransen er nå avsluttet, og trekning pågår!

Lykke til, og ha en hyggelig advent!

89 kommentarer:

  1. Hei Cathrine,
    så herlig. jeg vil være med.
    ha en superfin advent.

    1 LYKKELODD!
    beste hilsen TOVE

    SvarSlett
  2. Hei! Takk som byr. Jeg vil gjerne ta et lodd.
    Så flotte premier. Her er det bare å krysse fingrene.
    krykkja@hotnail.com

    SvarSlett
  3. her var det jammen masse flott. Eg tar eit lodd.

    SvarSlett
  4. For en fantastisk julekalender! Vil gjerne være med, så jeg tar let lodd! God adventstid til deg :o)

    SvarSlett
  5. Så gøy med kalender :)
    1 lodd til meg, tusen takk :)

    Mvh
    Janne

    SvarSlett
  6. Flott julekalender, klart jeg blir med! 2 lodd til meg.
    Så er det bare å krysse strikkepinner og heklekroker og håpe på vinnerlykke! :-)

    SvarSlett
  7. Så flott. Vil gjerne ha eit lodd eg :) Mvh Inger

    mag-ell@online.no

    SvarSlett
  8. Fantastiske premier! Jeg blir med med to lodd. Ønsker deg en fin adventstid :)

    SvarSlett
  9. Her var det mykje flott, vil gjerne vere med:)
    2 lodd på meg!

    SvarSlett
  10. Hei Cathrine, så fint adventskalender, veldig hyggelig. Tusen takk. Jeg vil gjerne være med. Naturlig jeg er spennende med deilig strikkeboken.
    Lue fra blog min jeg sender oppskriften etter søndag. Ha en herlig første advent og hyggelig etterpå med bake, lys og glede. Hilsen hjertelig fra Viola.

    SvarSlett
  11. Jeg tar 3 lodd. SÅ mange fine premier!!

    SvarSlett
  12. Utrolig flotte gaver du har. Jeg tar et lodd! annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  13. 1 lodd fra meg. Jeg hadde blitt så glad og veldig oveerasket om jeg ble heldig vinner.
    Strålende advent til deg.
    Stor klem fra Trine

    Trinenn@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Fine gaver i din adventskalender. Bli med på den.

    SvarSlett
  15. Hei,jeg deltar med ett lodd. Flotte premier. Hilsen Vigdis ( viva301@hotmail.com )

    SvarSlett
  16. Her var det mange fine gevinster!!
    Og jeg vil være med!:-)
    Jeg har allerede linket til deg på siden min.
    Da blir det vel 2 lodd?
    Lykke til til oss alle.

    Ha en fin søndag!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  17. Så flotte premier! Klart jeg vil være med
    Boka Trines Mat står på ønskelista fra før her, så krysser fingrene ekstra for den!
    Linker på bloggen, så da blir det to lodd på meg :)
    Adventsklem fra Ingrid

    SvarSlett
  18. Du store verden! Så mye fint i julekalenderen din! Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd.

    Riktig god adventstid!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  19. Tar to lodd nydlire gaver ha ei fin førjuls tid ;-)

    SvarSlett
  20. Kanskje jeg blir heldig vinner av en julegave!!! Det hadde vært stas, så jeg trekker ett lilla lodd.
    Ønsker deg en fiiin advent!

    SvarSlett
  21. 1lodd på meg :-)
    Kari
    (kari_haagensen@yahoo.com)

    SvarSlett
  22. For en flott julekalender! Jeg deltar med 2 lodd:)

    SvarSlett
  23. Ingvild Sætherbø1. desember 2013 kl. 20:52

    Et lodd på meg :-)
    Ingvild Sætherbø

    ingvildset@hotmail.com

    SvarSlett
  24. 2 lodd på meg :-)
    Nå er det lenge siden jeg har kost meg i blogglandia og selvfølgelig er bloggen din en av de første jeg besøker. Og da måtte jeg jo være med på julekalenderen din. Nå skal jeg bare se på Farmen også skal jeg titte videre i bloggen din. Ha en riktig fin kveld. Klem

    SvarSlett
  25. Så mange flotte premier,er helt imponert og vinnerlysten ble selvfølgelig tent!To lodd må jeg jo prøve,legger til link på egen blogg first thing in the morning:)
    Lykke til!!!
    Og ha en deilig adventstid!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  26. Så gøy,1 lodd på meg og:)
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  27. oh,so tolle geschenke im adventkalender, da mache ich gerne mit und vielleicht habe ich ja glück und gewinne einen der tollen preise.
    wünsche allen eine wunderschöne adventzeit
    mg elfriede aus österreich

    SvarSlett
  28. Så flotte premiar :) Eg blir med og tek eitt lodd.

    SvarSlett
  29. Hei Cathrine,
    flotte gaver! 1 lodd til meg også.
    Hilsen Anna (via hägar) (anm.busch@zonnet.nl)

    SvarSlett
  30. Jeg tar gjern et lodd.
    Mange flotte premier.
    Ha en fin førjulstid.

    SvarSlett
  31. So artig med julekalendar:)
    eg tar 1 lodd
    koseleg førjulstid til deg

    Mvh
    MAI
    ma-indre@online.no

    SvarSlett
  32. Hvor er det dog nogle vidunderlige præmier - jeg deltager med 1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlett
  33. Sa flotte premier! Dette blir jeg med pa :-) 1 lodd pa meg, takk!

    mange adventshilsener fra
    mette

    SvarSlett
  34. Så mange fine premier! Jeg tar to lodd :-)

    SvarSlett
  35. Her var det jammen mye fint som du gir bort i julekalenderen din i år! Tror jeg må ta meg ett lodd her jeg også, og så ønsker jeg deg en riktig så fin førjulstid!
    Foressten; kjempefint julerødt kjøkken du har i innlegget over her ;)

    SvarSlett
  36. Prøver gjerne lykken med 1 lodd,

    Ønsker deg ei fin førjulstid. Klem,

    SvarSlett
  37. Jeg tar gjerne et lodd! :)

    SvarSlett
  38. Klart jeg blir med. Jeg håper på at lykken står meg bi. Tar 1 lodd.
    Klem

    SvarSlett
  39. Så spennende! Det blir et lodd til meg.
    Ønsker deg ei riktig fin adventstid.

    SvarSlett
  40. Wow, her var det mange flotte gaver, så jeg hiver meg på med 1 lodd, og krysser fingrene :)

    Ho ho ho ho !

    SvarSlett
  41. Så mange fine ting! Denne trekningen vil jeg gjerne være med på:)

    SvarSlett
  42. Jeg frister lykken. Lenker også fra bloggen min, for å doble vinnersjansen. Så - to lodd på meg.
    Ønsker deg ei fin førjulstid!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  43. Litt seint ute, men vil gjerne hive meg med! Så mange flotte premiar. 1 lodd :)

    SvarSlett
  44. For en flott julekalender! her var det mye fint. Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd.

    SvarSlett
  45. Jeg prøver meg på julekalenderen din. Jeg tar ett lodd :-)

    SvarSlett
  46. Heisan!

    Så flott julekalender!
    Jeg prøver lykken, og krysser fingrene med et lite lykkelodd :)

    Ha en riktig fin førjul!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  47. 1 lodd på meg :) Her var det MYE fint!

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  48. Her var det masse som fristet! Melder meg på med ett lykkelodd og håper det er det rette... Ha ei finfin førjulstid!

    SvarSlett
  49. Så flott kalender :) ett lodd til meg ! Ha en flott adventstid.
    Mvh Jane
    Janeej@online.no

    SvarSlett
  50. For en flott julekalender! Denne vil jeg gjerne være med på!:)
    Hilsen Martine!

    SvarSlett
  51. Jeg er med. Hilsen Helene (eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  52. Flotteste kalenderen da! Klart jeg vil prøve lykken hos deg igjen;)Jeg har linket på min blogg, så da blir det 2 lodd. Fin førjulstid til deg!

    SvarSlett
  53. Veldig fine premier,jeg vil gjerne vare med og gaar inn paa bloggen din ofte,tar ett lodd,og God Jul.Hilsen Mary Ann fra norway2@hvc.rr.com

    SvarSlett
  54. Jøsses hva du får til, år etter år.
    God jul!

    SvarSlett
  55. Hei, tror du det går an at jeg vinner alt? Det vil jeg gjerne! Foreløbig bare et lodd, så skal jeg se om jeg greier å lenke opp. Har ikke vært inne i bloggeland på trekvart år, så alt er litt rustent. Ha ei skikkelig fin adventstid!

    SvarSlett
  56. Hei, da har jeg lagt inn lenke på bloggen min, så da blir det to lodd på meg. Håper jeg vinner alt, jeg!God Advent!

    SvarSlett
  57. Jeg er gjerne med og satser alt på 1 lodd! Bli gjerne med på julegavedryssene mine også om du vil!

    Klem

    SvarSlett
  58. Så flotte gaver i kalenderen din! Klart jeg vil være med her. Jeg har linket til julekalenderen i bloggen min, så da blir det 2 lodd på meg!
    Tusen takk!

    SvarSlett
  59. Hei;) Selvfølgelig vil jeg prøve lykken i kalenderen din. Linket har jeg og kommentaren kommer her;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  60. Jeg vil være med, ett lodd til meg :-)
    kristin_roevik@hotmail.com

    SvarSlett
  61. Så koselig :) Jeg blir med med 1 lodd :)
    Marita Ø. (marri95@online.no)

    SvarSlett
  62. Heisann, jeg tar gjerne 1 lodd og krysser fingrene.mvh Trude


    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Så flotte premier!
    Jeg prøver gjerne lykken med 2 lodd. :)
    Ha en koselig førjulstid, Cathrine!

    SvarSlett
  64. I do something wrong? If it's possible please answer me on email - draizen@yandex.ru . I cannot understand.

    SvarSlett
  65. Kjempefine premier! Jeg er veldig gjerne med! Tar ett lykkelodd. Mail: fmj@broadpark.no.
    Jeg har akkurat startet blogg for Edda Interiør, de med kalkmalingen. Bli gjerne med på giveaway her også. De gir bort kalkmaling for nesten 3.000,-. Du kan bruke denne linken!
    http://eddainterior.blogspot.no/2013/12/stor-giveaway-vinn-flotte-premier-fra.html
    Ha en strålende dag!
    Beste hilsen Franciska (Franciskas Vakre Verden) :-)

    SvarSlett
  66. Dette var da en super julekalender. Den vil jeg gjerne være med på. jeg trekker et lodd.

    SvarSlett
  67. Dette var da en super julekalender. Den vil jeg gjerne være med på. Jeg tar et lodd :)

    SvarSlett
  68. Kjempespenende. Så mye flott å vinn. Jeg tar 1 lodd.
    grethe.knive@gmail.com

    SvarSlett
  69. Alle voksne ønsker seg også adventskalender, så jeg tar et lodd hos deg. Ha en fin førjulstid.

    litj-Mari

    skomakergjelten@yahoo.no

    SvarSlett
  70. Så flott julekalender! Jeg blir med og tar 2 lodd!

    SvarSlett
  71. Så spennande med julekalender.
    Eg tek 2 lodd for kommentar og link på bloggen min.

    Frå MarJE.

    SvarSlett
  72. Du fornekter deg ikke du Cathrine! Fantastiske gaver som alltid! Ønsker deg en fin tid frem mot jul - kos deg og nyt!
    Sender deg en fb-melding etterpå. Klem Berit

    SvarSlett
  73. Så herlige gaver. Tusen takk for jobben du gjør og muligheten du gir oss til å vinne så flotte overraskelser. Ha en fortsatt herlig førjulstid.

    Deltar med 2 lodd (delt i bloggen min)

    SvarSlett
  74. Så flott gavedryss du har! jeg deltar gjerne med et lodd!

    SvarSlett
  75. Æ elsker slikt æ. :) Deltar med 2 lodd.Skal linke til bloggen din i løpet av kvelden.

    SvarSlett
  76. Trekker gjerne lykkeloddet :-)

    SvarSlett
  77. Fina vinster som jag gärna skulle vilja vinna så hoppas på tur med en lott.

    SvarSlett
  78. Putter i ett lodd jeg også, for her var det jammen mye fint som vi kunne vinne :)

    SvarSlett
  79. Så koselig med kalender. Tar gjerne et lodd jeg. God jul!

    SvarSlett
  80. Så fin kalender!
    Jeg vil gjerne ta et lodd!
    Kristine76@getmail.no

    SvarSlett
  81. Hei Cathrine! Koselig at du har julekalender i år også.
    Jeg har linket, så tar ta to lodd.

    Ønsker deg en koselig jul! Klem fra Heidi

    SvarSlett
  82. Jeg vil gjerne bli med,fine premier og alle tiders blog.God Jul og hilsen Berit fra Beritmalja@gmail.com

    SvarSlett
  83. Hei! Jeg prøver lykken og tar et lodd hos deg. Ønsker deg og dine en god jul.

    Lisbeth
    lisbeth.frydenlund@nome.kommune.no

    SvarSlett
  84. God jul til deg! For en hyggelig julekalender! Jeg kommer tilbake til bloggen din flere ganger for her var det inspirasjon å hente. Jeg vil gjerne ha ett lodd med i trkningen din også :-)

    SvarSlett
  85. Hei Cathrine! Jeg slenger meg med på siste dagen og tar 1 lodd :)

    God jul til deg og dine!

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!