søndag 9. februar 2014

God morsdag!

I dag er dagen da alle mødre fortjener noe ekstra, og bli feiret av søte barn, og smilende ektemenn!
Morsdag slik den en gang var, er nok forbi! Men selve tanken om å feire mor (og far) bitte litte grann, er jo god nok den!
For mang en liten pode har trengt tilgivelse, etter å ha vært en sann tålmodighets-prøve for en frustrert mor!
Så da er det jo godt at man har én (mors)dag i året til å rette opp inntrykket med!
Som f.eks. å hjelpe mor og rydde i kjøleskapet!
En søt fristelse vinner også lett et morshjerte, og Mors yndlingsbrownies kunne kanskje vært noe og servere? Oppskriften finner du her!
Selv har jeg også en overraskelse til min egen mor, og den skal dere få se senere! Bildet øverst er av meg og min mor!
God morsdag!

4 kommentarer:

  1. For et herlig bilde av din mor og deg! Ha en flott morsdag!

    SvarSlett
  2. Åh, då får man gratulera alla norska mammor idag! De svenska mammorna får vänta till i maj.
    Önskar dig en härlig söndag.
    Må gott!

    SvarSlett
  3. Koselig bilde av deg og mor! Nikker gjenkjennende til duffel-coaten mor di har på seg. Maken til denne sydde far til meg. Han var nemlig skredder. Artig gjensyn!

    Håper morsdagen ble fin! Vi har vært på kaffebesøk hos svigermor på omsorgsboligen.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Så herlig er bilden av din mor og deg. Koselig morsdagkveld jeg ønsker. Til oss er morsdag i mai og vi lager en fin kaffe og kake med denne dag og gi mor fine blomster.
    Hilsen til deg og klem fra Viola

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!