fredag 14. mars 2014

Denne helgen besøker vi Letohallens brukt- og antikk marked!

Jippi! Denne helgen er det Brukt- og antikkmarked i LetoHallen på Dal/Eidsvold, og Bygårdsmannen med frue tar mer enn gjerne turen dit!
Vi har vært der mange ganger før, og kommer igjen, og igjen! For her har vi gjort mangt et godt kjøp!
Akkurat nå jakter jeg bl.a. på flere små og store Villeroy&Boch stråmønster krukker - som jeg skrev om her - og som jeg håper å få kjøpt flere av!
Også Krokus fra Figgjo ville vært fint å finne noe mer av, og jeg håper damen med Figgjo-bordet vil stå der, som tidligere!
Jeg kan også tipse om damen med tekstilene, som har en stand som bugner av fine, gamle tekstiler, som er både rimelige, rene og nyvaskede!
Og har du en  ting eller to du vil vite mer om? Antikvitetsekspert Aasmund Svendsen foretar en verdivurdering av publikums medbrakte gjenstander mellom kl. 11-13 begge dager.
Vi gleder oss, og har satt av søndagen til besøk i Letohallen! Kommer du?
God fredag og god helg!

2 kommentarer:

  1. Så gøy! Jeg leter etter et service fra Egersund som heter hvitveis. Er alltid fornøyd når det dukker opp noe med det mønsteret. Takk for bladet, det kom i posten i går. Skal kose meg med det i helgen :) God helg til deg :)

    SvarSlett
  2. Hei Cathrine jeg ønsker dere masse glad med brukt og antikk market.
    Ha en riktig fin helg.
    Hilsen hjertelig fra Viola
    Og naturlig er spennende hva ta med du?

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!