fredag 25. april 2014

Stråmønster + Norges glass = sant!

At det velkjente, blåmalte stråmønsteret er en stor favoritt hos meg (link), har dere vel ikke kunnet unngå å se!
Og det er også en kjent sak at jeg bruker gamle Norgesglass til veldig mye (se her)!
Og hva får du hvis du legger de to tingene sammen? Jo, nemlig Norgesglass med stråmønsterdekor!
Det blir akkurat som rips og eggedosis, som rett og slett hører sammen!
Det er Porsgrunds Porselænsfabrik som snart kommer med denne nyheten på markedet! De har designet oppbevaringsglass med Norgesglassdesign og stråmønsterdekor,
og små, søte telysglass med samme dekor! 
Fra før av har de laget lyslykter med Norgesglassdekor.
Men nå slår de altså sammen 1 populært design og 1 populær dekor, og gjør det til en ny bestselger, vil jeg tro!
http://www.ta.no/pulsen/article7194463.ece
I Telemarksavisa finner du innslaget Slik har du aldri sett Norgesglasset!
Her viser produksjonsleder Floyd Malek hos Porsgrunds Porselænsfabrik frem det de jobber med! Bildene er lånt fra TA.
Og det er vel ikke akkurat noen tvil om at jeg vil stå først i køen, når Norgesglassene i porselen med stråmønsterdekor kommer i butikkene!

6 kommentarer:

  1. Å så fine, kommer å stiller meg i køen eg og Smiler.

    Ha ein fin dag. Klem,

    SvarSlett
  2. Så spennande..
    og flott. Slike vil eg ha.

    SvarSlett
  3. De var super fine! Spørs om du ikke finner meg også i den køen ;)

    SvarSlett
  4. TUSEN takk for tips, blå-hvi porselen er det aller fineste!!
    Klem♥

    SvarSlett
  5. Næææh, så morsomme !

    Disse skal jeg og ta en titt på når de kommer i butikk...

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!