torsdag 26. juni 2014

En smak av dansk sommer!

Her får dere en aldri så liten smak av vår Danmarks ferie, der fine strender og lyse sommernetter har gjort utrolig godt for kropp og sjel!
Å plukke fine skjell og steiner, blir jeg visst aldri lei av!
Ei heller å lage et hjerte i sanden til min kjære!
Mens vi syklet langs veiene i  Løkken, oppdaget vi disse selvbetjente bokutsalgene som var satt opp langs veien!
Søte små sitater var også skrevet hist og her, som på denne stolen! Brukte bøker kunne kjøpes for 10-30 kroner! Les om Ingstrup Bogby her!
På Fyn syklet vi langs veier omkranset av de vakreste valmuer i kornåkrene!
Til min fortvilelse så jeg at de hadde vært der med kanteklipperen før jeg rakk å ta bilder!
Men det er det vel ingen som ville ha visst om, hvis jeg selv ikke hadde røpet det selv?
Mitt beste kjøp på denne turen var nok de nye utskiftbare KnitPro strikkepinnene, som jeg nå tester ut på Nancy koften min! Jeg er nå ferdig med bolen, og har begynt på erme nr. 1!
De var til halv pris av norsk pris hos Garngalleriet i Løkken!
Vi rakk også det flotte bruktmarkedet i Hune, som holdes hver søndag om sommeren, og der så vi dette morsomme etasjefatet, laget av asjetter og en kopp i stråmønster!
Nå går ferien mot slutten. Men det er som jeg skrev i forrige innlegg: Hjemme er bedst!
 
Med ønske om en fin dag!
Klem Cathrine

3 kommentarer:

  1. Deilig sommerbilder, fra ett vakkert land ! Ikke rart du koser deg :)

    Blir nok godt å komme hjem også, men da må man ut å reise først !!

    Fortsatt god sommer til deg dine !

    SvarSlett
  2. Det er riktig hjemme er bedst og reiser er fantastisk :-))) Fine bilder fra din reise... ha takk.
    Din kofte bli så fint, ahhhh - jeg liker veldig. Hilsen hjertelig til deg Cathrine.

    SvarSlett
  3. Deilige feriebilder! Jeg har starter en sommerserie på bloggen, der jeg viser repriser på innlegg laget ut fra bilder og fortellinger jeg har fått fra leserne mine. Først ut er du :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!