lørdag 1. november 2014

Blomster krøll koften i neste nr. av Familien!

Oppskriften til Vanja Blix Langsruds vakre kofte Blomsterkrøll kommer i Familien nr. 23 (i salg fra mandag 3/11), og jeg sier bare: Løp og kjøp!
Blomsterkrøll er strikket i friskt grønt og hvitt, men kan selvsagt strikkes i andre fargevarianter!
Tidligere i høst ble oppskriften på den populære Vanjas varme kofte publisert i Familien!
Du får kjøpt mønster og materialpakke til Vanjas varme kofte her!
Og gled dere! For oppskrifter til enda flere av Vanjas kofter kommer i Familiens koftespesial i januar 2015; slik som Vaffelkofta over!
Der kommer også Kaffeslabras - her med Vanja selv som stolt modell i Prada solbriller!
Rigmorkofta er også med i Familiens koftespesial, og er designet til Vanjas mamma, Rigmor!
Jeg synes Vanjas mønstrede kofter er så flotte, og planlegger også å strikke meg en av dem! Kanskje blir det Kaffeslabras?
Eller muligens Blomsterkrøll, som kommer i Familien til 3/11? Det blir uansett valgets kval mellom alle Vanjas vakre kofter!

Ønsker dere en flott helg!

5 kommentarer:

  1. Oi! Tusen hjertelig takk! For en kompliment å bli omtalt i bloggen din! <3

    SvarSlett
  2. Takk for tips! Jeg har ikke kasta meg på kofte-bølga ennå, men nå nærmer det seg kjenner jeg. Denne er riktig lekker.
    Nå er det såpass kjølig her at ullklærne må fram fra skapet.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Kjempelekre kofter! Da må jeg nok enda en gang kjøpe familien pga oppskrifter :)Fin dag til deg :)

    SvarSlett
  4. Nydelig kofte! Familien har mange flotte håndarbeidsmønstre, jeg er en fornøyd abonnent! :-)

    SvarSlett
  5. Ahhh i morgen nytt koftemønster :-))
    Veldig hyggelig igjen. Jeg har veldig glede... å se. Ha en koselig kveld Cathrine. Vi er hjemme igjen fra tur til Østersjøen, det var veldig fint.
    Og nå jeg tar en tur i bloglandia.
    Hilsene sender deg Viola. Jeg finner tid, jeg skriver deg.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!