torsdag 26. mars 2015

Vant du?

 
Nå er dere vel spente på hvem som vant bladet Håndarbeid fra Familien, som jeg har fått 3 stk. til å gi bort!
I går trakk jeg de 3 vinnerne, som får tilsendt bladet før påske! Her fra bladet, og påskepynt du får oppskriften til!
I Familien Håndarbeid  finner du 124 sider med inspirasjon innenfor strikking, hekling, søm eller broderi! Les om det her, og se fagsjef Åse Egeland fortelle om bladet her!
Men nå skal jeg ikke holde dere på pinebenken mer! De 3 vinnerne av Familiens blad Håndarbeid ble:
http://www.klikk.no/produkthjemmesider/familien/article1528449.ece
* Lisbeth bak Mine puslerier
Gratulerer alle tre, og tusen takk til dere andre som også deltok i trekningen!
Som vanlig vanker det en trøstepremie, og i dag får dere oppskriften til denne retro koften! Se her.
https://nb-no.facebook.com/pages/Familien/208729215821032
Følge gjerne med på Familiens Facebook side her, så finner dere enda flere oppskrifter!

5 kommentarer:

  1. Hurra - dette var ein kjekk start på dagen!!! Tusen takk!

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinnerne! Her var det mye "kjentfolk". Koselig.
    Her snør vi omtrent ned.....

    God torsdag i all snøen

    SvarSlett
  3. Gratulerer til de heldige vinnerne.
    mye fint håndarbeid i sofaen din under her også.

    Fine dei blomsterpottene, ser dine er litt annerledes, men samme stilen . Eg tror dei er fra 1920-30 tallet.
    Tror Figgjo og har lignende mønster, og kanskje Porsgrunn også.

    Ønsker deg ei God påske.
    Klem,

    SvarSlett
  4. Gratulerer masse alle tre. Heldiggriser :-)

    SvarSlett
  5. Oi - så gøy :) Tusen takk!
    Nå er det bare å glede seg :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!