torsdag 28. mai 2015

God bok: I beste mening!

Av vårens nyankomne bøker, har jeg vært så heldig å få lese noen av dem! Og blant annet havnet I beste mening av  fra Cappelen Damm på leselisten min!
Forfatteren er lærer på ungdomstrinnet, og i boken møter vi Helene, som vokste opp i fosterhjem. Nå har hun stiftet familie, og har flyttet tilbake i håp om å redde ekteskapet med Karl.
I beste mening er en innsiktsfull roman om å høre til, skriver forlaget.
Romanen forteller om hennes søken etter å ha noen i livet sitt. Om det å føle seg som en gjest hos fosterforeldrene, om ungdomskjærester, savn og ensomhet.
Selv synes jeg  skriver godt, og I beste mening anbefales på det varmeste! Du kan bla i boken her, og lese mer om boken og forfatteren her!
I serien min God bok, velger jeg å omtale bøker jeg synes fortjener flere lesere, og du kan lese flere bokomtaler her!

3 kommentarer:

  1. Takk for boktips! :)Cappelen Damm er min datter, Renate Nedregård s forlag også.

    SvarSlett
  2. Alltid kjekt å lese bokomtaler. jeg er en lesehest som har lange lister på vent fra biblioteket. God helg til deg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Takk for boktips og god helg!
    Var så optimistisk med tanke på vær og temperatur i går, men i dag er det jammen vått og grått igjen.

    Klem fra Kristiansund

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!