torsdag 10. desember 2015

Landlig jule stemning!

Jeg har såvidt begynt å pynte til jul! Har du?
Nå kommer gamle nisser, juleduker og julepynt frem i lyset igjen, for å spre glede en måneds tid!
Straks regner jeg med å ha hengt opp julegardinene på kjøkkenet!
Og selv om jeg har kjøpt litt nytt, er det den gamle julepynten jeg er mest glad i!
Og jeg lar meg inspirere av den landlige gjenbruksstilen!
Her fra vårt gamle kjøkken, hvor det hyggelige framskapet står julepyntet!
Og hvor min farmors gamle vekt sto på hyllen sin mellom kjøkkenvinduene med mandariner som dekor!
Det blir hyggelig å julepynte det "nye" kjøkkenet!
Kjøkkenet sto ferdig rett før jul i fjor (se her), så i år blir det pyntet i et litt roligere tempo!
Med ønske om en fin førjulsdag!

3 kommentarer:

  1. Mye koselig julepynt du har tatt fram :)
    Selv holder jeg ganske nøye på skillet mellom advent og jul. Hos oss er det adventstjerner i vinduene og lilla lys i alle staker fram til siste uke før jul.
    Morsomt at du har dette innlegget nå, for jeg har akkurat laget en uhøytidelig spørreundersøkelse om juletradisjoner på bloggen min. Har du lyst å være med?

    SvarSlett
  2. Jeg tar frem mindre og mindre julepynt for hvert år merker jeg...og synes det er helt greit. Likevel ser jeg at det er så koselig med mye pynt slik som hos deg. Ha en fin ettermiddag.

    SvarSlett
  3. Denne helgen skal jeg bruke til å pynte til jul - det er alltid koselig. Så fint du har pyntet 😊. Koselig å ta frem den gamle pynten☺️

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!