torsdag 29. september 2016

Høstens nyheter, og ønske listen min!

En av mine favorittbutikker er Balders Hage, som dessverre ikke ligger en steinkast unna, men i Gøteborg!
Men handle kan man heldigvis fra nettbutikken!
Og deres eget merke Strömshaga, har en landlig, industriell retro stil som passer meg perfekt!
Og her ser du noen av høstens nyheter, og litt av det jeg har på ønskelisten min!
Blant annet har de flotte lamper, både elektrisk- og parafinlamper. Denne hadde passet perfekt i taket på det nye vaskerommet!
Og naturbørster og klesklyper av tre, selvsagt!
http://www.baldershage.se/inredning/burkar/platburkar/platburk-retro-kyl-mini
Jeg kan heller ikke unnlate av nevne disse morsomme boksene formet som et SMEG kjøleskap! 
Og ikke noe vaskerom uten et fint skilt på døren,
eller et strykebrett i miniatyr!
Et retro feiebrett og kost hadde også passet der!
Med ønske om en fin høstdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!