søndag 11. september 2016

Nytt vaskerom 3 - kreative løsninger for skitten tøyet!

Det er mange ting å tenke på når man skal planlegge et nytt vaskerom, og ikke minst hvordan man får utnyttet rommet på en best mulig måte!
Hvis man har nærmest ubegrenset med plass, kan man jo boltre seg i skap og skuffer, benkeplass og tørkestativ!
Og er det plass til det, er et praktisk system for skittentøyet virkelig flott!
Da finnes det mange både ferdig kjøpte løsninger, og ting man kan bygge selv! Se her.
Av innebygde løsninger som ikke tar så mye plass, falt jeg for denne!
Og har man en dyp skuff eller to til overs, kan de godt brukes til skittentøy, såvel som noe annet!
Skittentøykurven gjemt bak et forheng, er også en løsning!
Eller denne, som minner om et skoskap, som kan stå langs en vegg.
Løse kurver på hjul er veldig praktiske, og kan plasseres der det passer!
Og forskjellige typer kurver kan man bruke, enten de er beregnet på skittentøy eller ei!
Hvilken løsning jeg har valgt gjenstår det å se! Men det mangler jo ikke på ideer! 

4 kommentarer:

  1. Skulle gjerne hatt et slikt koselig vaskerom ja. Mitt er ganske kjedelig, men ser at mulighetene er mange.

    SvarSlett
  2. jeg har rett og slett et vanlig høyskap, 50 cm bredt, med trådkurver. Masse plass på lite gulvareal.

    SvarSlett
  3. så mange flotte muligheter du viser jeg.
    Jeg har selv et vaskerom der jeg har forheng foran å bak der har jeg kurver og skittentøykurver. Veldig grett.
    Ha en fin søndag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  4. Hei..
    Mye fint her. Driver selv å planlegger oppussing av vaskerom. Mitt er ikke endret siden huset ble bygd i midten av 70 tallet ...
    Men det hjelper ikke hvor fint og koselig det er hvis det ikke er praktisk,tenker jeg da.
    Selv skal jeg ikke ha dunker,kurver osv som jeg må "dykke2 i eller tømme. Tror jeg velger meg dype kurver i stativ til skittentøy,og mest mulig bak dører.Og selvfølgelig integrert strykebrett!!
    Og plass til fryseskap og kassen til skilpadden! Mye å ta hensyn til..
    Kos deg med planleggingen.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!