fredag 7. oktober 2016

Nytt vaskerom 7 - nytt tak- og vegg panel

Det skjer mye i kulissene her om dagen, og det er en smule kaos i heimen, må jeg innrømme!
Men det går sakte fremover! Og nå kan vi virkelig begynne å ane konturene av det nye vaskerommet, nå som tak- og veggpanel er på plass!
Og jeg må si jeg gleder meg vilt til det står ferdig! 
Vi har valgt veggplater med perlestaff i fargen bomull link, og takbord link, som har en fin malt struktur.
Her står vaskemaskinen i ensom majestet, mens rommet fornyes rundt!
Vaskerommet kommer til å matche kjøkkenet perfekt når vi er ferdige!
 Nå gjenstår listingen, før innredningen kan komme på plass!
Vi vurderer å bygge inn varmevannsberderen, men har ikke kommet til noen endelig konklusjon. Så tips og råd mottas med takk!
Nå venter klesvasken!

1 kommentar:

  1. Dette blir både lyst og trivelig, tror jeg. :) Kanskje man kan bygge et skap rundt varmtvannsberederen? På den måten har man tilgang til berederen ved behov, og kan bruke plassen over til oppbevaring i hyller.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!