lørdag 10. desember 2016

Bygg en fin dobbelt seng selv!

Vi er alt i gang med flere nye prosjekter i heimen, selv om vi venter med å starte til etter jul! 
Et lite stikkord er soverommet vårt, der vi planlegger å finne en løsning med skråtaket, som kommer litt i konflikt med sengen vår. 
Jeg ønsker meg nemlig en seng med hodergjerde, så jeg kan sitte og lese, hvis jeg vil!
I den forbindelse har jeg falt veldig for denne landlige, praktisk dobbeltsengen, som du enkelt kan bygge selv!
Den har en fin oppbevaringsskuff i sokkelen,
og arbeidstegningene er greie å følge!
Se hvordan du bygger den fine dobbeltsengen med skuffer selv her!
Med ønske om en god helg!

1 kommentar:

  1. Senga med oppbevaring under var en god ide, men jeg tror at jeg ville laget kanten rundt smalere og lavere. Da blir det mer behagelig å sette seg på sengekanten.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!