tirsdag 2. mai 2017

Vårens vakreste: Hvitveis i grønn vase!

Jeg har en gammel, grønn vase i pressglass, som er perfekt til å sette en bukett hvitveis i!
Og den må stå på kjøkkenbordet!
Hvitveisen er vårens vakreste blomst for meg! Og ikke noe er vakrere, enn når skogbunnen er dekket av et teppe med hvitveis!
Og for en liten stund kan vi glede oss over en stor bukett hvitveis på kjøkkenbordet!
Og den gamle glassvasen får komme frem fra glemselen igjen!
I morgenlyset er det ekstra vakkert!
Med ønske om 
en vakker vårdag 
til dere alle!

5 kommentarer:

  1. Jeg har en helt likedan grønn vase, men dessverre vokser det ingen hvitveis her. Kanskje skogstjerne blir like fint? (",)

    SvarSlett
  2. Så nydelig din hvitveis i grønn vasen.
    Herlig bildet fra skogen :-)) Vi har hvitveis mange også her. Så fint.
    Duk på bordet er deilig.
    God uke. Klem fra Viola

    SvarSlett
  3. Takk for at du deler vårstemningen!
    kjøkkenet ditt er kjempekoselig, jeg liker fargene og stemningen!
    her vokser ingen ville hvitveis, men vi har tuer i hagen, både hvitveis og blåveis. Vi gledeross til å se dem igjen, men det skjer nok ikke på enda ei stund. For meg er tussilago farfara, hestehov, den ultimate vårtegnet.
    Nå gleder jeg meg til lese flere mai-innlegg fra deg.Du viser alltid så fine bilder meg maifarger, tradisjon og stemning. Hos oss er det tradisjon med mat-buffet og masse familie på 17.mai. Og i år er jeg på leting etter nye ideer til hva jeg kan servere på matfronten, ting som kan lages på forhånd. Og dekorering av bordet. Jeg har tenkt jeg skal ta inn bjørkekvister til driving, det er tradisjon. Kanskje ser jeg noen ideer i mai-innleggene du kommer med?

    SvarSlett
  4. Så nydelig!
    Vokser ikke så mye slike blomster her,desverre.
    Men helt enig med deg,vakreste teppet i skogen er denne blomsten
    Ha en god onsdag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  5. Beautiful spring pictures! I am admiring your hardanger tablecloth :-)
    xx

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!