søndag 18. juni 2017

Mine beste ferietips samlet på ett sted!

Det nærmer seg sommer og fertietid, og jeg har derfor samlet alle mine beste ferietips på ett sted!
Og du trenger ikke reise langt for å oppleve mine feriedrømmer - vi velger gjerne skandinavia!
I de 9 årene jeg har blogget, har jeg skrevet over 60 innlegg om ferie- og steder verdt et besøk, og flere blir det nok!
Her får du tips om de beste opplevelsene mine:

Norge ditt nærmeste ferieland!
* Nevlunghavn - Vestfolds perle!
* Balestrand - Sogn fra solsiden!
* Mølstertunet på Voss! 
* Sommerbesøk på Valdres Folkemuseum!
* Vårt vakre vestland!
* Jentespranget! Voss
* Hardanger folkemuseum i Utne
* Hagebesøk på vakre Fredholm! Toten
* Dukkehjem på Toten
* Bjørnstjerne Bjørnson på Aulestad i Gausdal
* Sommerbesøk til Prøysen-land! Hedmark
* Hans Dahl - Balestands store sønn!
* Tur til Blaafarveværket!


 Det er dejlig å være norsk i Danmark!
* Skagen Museet - Ved bordet!
* Dejlige Danmark!
* I edens hage! Rhododendron-parken i Brønderslev.
* Flott på Fyn!
* Den Fynske Landsby!
* Greetings from Denmark!


 Sverige är bäst på semester!
* Sensommer besøk hos Carl Larsson - del 1! Dalarna
* Sensommer besøk hos Carl Larsson - del 2!
* Dalarna i sensommersol!
* Vakkert ved Göta kanal!
* I love Hjo!
* I love Hjo - del 2!
* Svenskt porslinsmuseum på Godegårds Motala
* Husqvarna Fabriksmuseum - sukkertøy for far, og retro godbiter for mor!
* Selma Lagerlöf og Mårbacka 

Jeg håper du fant noen tips til hvor din reise kan gå neste gang!

Ingen kommentarer: