tirsdag 7. november 2017

Mine Lomme venner på veg til vakre Sogn!

I går la mine Lommevenner, som jeg skrev om i Mine lommevenner klare for levering, ut på den lange reisen til Sogn og Fjordane!
Der skal de være til trøst for barn som reiser med ambulansetjenesten! 
En trøst, når de opplever noe som er vondt og kanskje skremmende.
I lengre tid har det ikke vært behov for Lommevenner i min region (Oslo-Akershus).
Derfor reiser disse små strikkevennene nå til Sogn, der Johanne i Aurland tar i mot! Hun jobber i ambulansetjenesten, og er kontaktperson for fylket.
Jeg har skrevet et lite brev og lagt ved Lommevennene! 
Her er de klare til å pakkes ned!
Gratis oppskrift til mine Lommevenner med skjørt eller snekkerbukse finner du her!
Og her ligger pakken med Lommevenner klar til å sendes, mens morgendagen gryr!
Da håper jeg Lommevennene mine kommer trygt frem, 
og snart kan glede og trøste barn i vakre Sogn og Fjordane!

1 kommentar:

  1. Du er veldig snill
    kjære Cathrine. En fantastiak aktion.
    Og lommevenner vil bli veldig glade og
    gjøre det bra med jobben sind.
    Hilsen og klem fra Viola

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!