onsdag 31. januar 2018

Cathrines gjenbruks favoritter: Nye NMS Gjenbruk i Ski!

I mitt nærområde ligger én av mine favoritt gjenbruksbutikker - NMS GJENBRUK i Ski!
De flyttet inn i store, nye lokaler for et års tid siden, og ligger her.
De har et stort utvalg av klær, møbler, lamper, speil og bilder, serviser og kjøkkenutstyr, nips, leker, håndarbeidsutstyr, sportsutstyr, bøker, m.m.
Blant annet kjøpte jeg en håndarbeidsbok ved mitt siste besøk, som dere skal få se litt senere! 
Her er et lite utvalg av bilder fra butikken, som har et veldig bra vareutvalg.
Og alt er rent og vasket, som disse dukene! 
Serviser er det et bra utvalg av,
og glass like så. Eller hva med en retro telefon?
Jeg vil anbefale NMSs håndstøpte stearinlys i alle størrelser! De er laget av gamle lysstumper, som samles inn i butikkene. Se her.
I et hjørne har de også laget en liten møtesplass med kafé, der du kan kose deg med en vaffel eller to!
Godt sagt!
NMS GJENBRUK i Ski har åpent: 
Mandag-fredag 11.00-17.00. 
Lørdag: 11.00-15.00

2 kommentarer:

  1. Takk fro at du deler:-) Liker slike gamle butikker, kan finne mye fint der. Tror jeg må ta meg en tur til sommeren til noen av dine favoritter :-)

    SvarSlett
  2. Det ser ut som en kjempefin, stor butikk. Synd den ikke er nærmere. (",)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!