mandag 22. januar 2018

Gammel koffert får nytt liv!

Gamle kofferter med merker etter ferier og et levd koffertliv, har vært populært å bruke som pynt.
Men nå er det blitt en trend med kreativt gjenbruk av gamle kofferter!
Som å lage en sykoffert! Se hvordan hos A Place to Rooste.
Eller bruke den til hobbysaker. Foto: Pinterest.
Her er en 1960-talls koffert brukt som bord. Se hvordan hos Artsy Va Va.
Mens to andre har blitt kattenes køyeseng! Foto: Pinterest.
Hos The 36th Avenue ser du hvordan du kler en koffert med fint stoff! 
Mangler du et sted å ha plantene, så bruk en gammel koffert! Foto: Pinterest.
Eller gjør den om til et barskap! Foto: Pinterest.
Hunden kan også få en ny seng. Foto: Pinterest.

Eller den kan bli et sammenleggbart dukkehus! Foto: Pinterest.
Denne moromme stolen kan også være fin å synke ned i! Foto: Pinterest.

3 kommentarer:

  1. Godt nyttår! Jeg har vært ute av blogglandia en tid nå..men håper jeg kan bli flittigere gjest og bruker! Kjempegøy innlegg om kofferter! Veldig mange kreative løsninger. Jeg kjøpte nettopp en kurvkoffert på en bruktbutikk, og har ikke helt funnet ut hva jeg skal bruke den til, annet enn til pynt på benken i gangen. Men dette ga meg noen ideer!

    SvarSlett
  2. Er det fint, Cathrine :-)) Så herlig.
    Jeg liker sykoffert og dukkehuskoffert.
    God kveld og god uke fortsatt.
    Hilsen til deg. Viola

    SvarSlett
  3. Hei! Holder på å pusse opp og stoffe om en eldre 80-talls stress koffert, men lurer på hvordan jeg skal få av de hengslene som gjør at kofferten ikke bretter seg helt ut. Hvordan gjør jeg evt. Dette?

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!