fredag 27. april 2018

Marmor fliser på vaskeroms veggen!

Nylig viste jeg frem Marmor fliser på kjøkken veggen, som vi satte opp som sprutedeksel. Det har jeg vært veldig fornøyd med!
Men vi begynte å sette opp marmorflisene i mosaikk på vaskerommet først, for å se hvordan det ble.
Vi ble anbefalt å bruke fug for våtrom, noe som resulterte i at de lyse marmorflisene fikk en mørk hinne, noe jeg ikke var fornøyd med!
Så på kjøkkenet valgte vi vanlig fug, og det tror jeg er mer enn bra nok med hensyn til fukt!
Men det ble fint på vaskerommet også, når man har vennet deg til at flisene er litt mørkere.
Vil du lese om oppussningen av vaskerommet, finner du alle innleggene her!

2 kommentarer:

  1. Det er så fint hos deg! Rene mesteren til å få ting til å passe sammen. Tror jeg vil bruke ordet delikat!

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Det er både lekkert og praktisk.
    Takk for tips.
    Ynskjer deg fine maidagar.
    Klem

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!