søndag 4. november 2012

Farmor stua - skrive hjørnet mitt!

Her kommer siste del av føljetongen med min farmors soveromsmøblement, som har blitt behørig presentert her tidligere! Se soverommet vårt her og her, og farmorstua her og her!
Jeg har en liten del igjen å vise dere, og det er skrivehjørnet mitt! Her skimter man det i speildøren!
På pulten min har jeg en Lisbeth Dahl lampe, som jeg skrev om her! Og jeg valgte selvsagt lyseblå, som jeg kjøpte fra Møllegaarden!
Og fra døren ser det slik ut! Skrivepulten er Liatorp fra Ikea, mens de gustavianske stolene hører til spisestuen vår!
Her sitter jeg veldig godt, og kan skrive, blogge og jobbe i hyggelige omgivelser!
Over skrivepulten henger en oppslagstavle som jeg har laget!
Den er trukket med en stoffrest fra rosegardinene, og har fått en liten blonde til oppheng!
Og dette Liatorp skapet fra Ikea rommer bøker, såvel som printer og kontorsaker! I dørene har jeg sydd gardiner i rutete stoff,
 som jeg også har trukket farmors stoler og krakk med!
Med trådløs tilkobling åpner det seg nye muligheter, og det er heldigvis ingen kabler som kryper langs gulvet her!
Alt slikt "rask" er samlet i en kurv under sengen, hvor det kan trekkes frem ved behov!
I øyeblikket leter jeg etter passende stolputer, og har lagt min elsk på disse fra Nyblom & Kollen! Men hvor får jeg tak i dem?
 Jeg sitter uansett veldig bra her, og kan vel ikke få en hyggeligere skriveplass! Så nå kan jeg i hvert fall...
Med ønske om en fin søndag!

5 kommentarer:

  1. Her så det virkelig koselig ut, sitter her å blogge må da være et fint avbrekk i hverdagen.

    Delikat og fine farger.

    Enig, de stolputene du har funnet der...super fine, men dessverre aner jeg ikke hvor du kan få tai i dem.....gi oss gjerne tt hint, hvis du finner ut hvor?

    God søndag :)

    SvarSlett
  2. Sjarmerende og nydelig rom!
    Herlig musematte:))
    Ha en fin søndag, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. SÅ HERLIGT !
    MÅ VÆRE KOSELIGT Å SITTE HER OG BLOGGE:)
    FINE SØNDAG TIL DEG:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  4. Så herlig en skriveplass. Veldig koselig!!!
    Klem Tone

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!