fredag 10. mai 2013

Jeg gleder meg til...

... å kunne sitte i hagen og nyte en stille stund under trekronene! Mens humla suser, og pionene blomstrer, og livet er bare deilig! 
Og det er ikke lenge til! For nå er det vår i luften, og vi begynner så smått å tenke på alle måltidene vi skal innta utendørs!
Og på kjøkkenet er forberedelsene i gang, og benken og hyller fylles opp med rosa drømmer!
Kremmerhuset har de fint, hvitt Paradis bestikk som passer perfekt til utekaffen med rosa ostekake og marsipankake!
Og for fristene oppskrifter se her og og her!
Denne nydelige, rosa cup caken kommer fra Passion 4 baking! Oppskrift på luscious pink cupcakes finner du her!
I dette pastellfargede kjøkkenet kunne jeg gjerne tilberedt et og annet måltid
som vi kunne inntatt her! Men det er ikke lenge til nå, og jeg ønsker dere en flott helg, med vår i luften!

6 kommentarer:

  1. Er ikke så mye vår i luften her! Det blåser hatter og høy, og regner vannrett! Men våren er nå her likevel og jeg gldere meg over den! God helg til dere Cathrine! Klem Berit

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder,får håpe det blir ein fin sommer,og vår og,tenk vi er snart halvveis i mai og kjenner eg lengter etter varme,bare å sitte ute og kose seg❤
    Her skal vi i konfirmasjon imorgen,så må vel tidlig opp for å ordne alle tre jentene og meg sjølv,tar litt Tim smed bunad..

    Ei god helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. HÄRLIG blogg du har:) undrar om du har du bloglovin att följa med???

    Vill du ha sköna inrednings & modetips ..kan du kolla in min blogg:)

    Ha en skön helg

    LOVE Maria från inredningsvis.se
    (sverige)

    SvarSlett
  4. Her var det masse herlige bilder og flott inspirasjon - lett å komme i sommerstemning!

    Ønsker deg en super søndag :)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Hm, kommentaren min ble lagret som anonym, men er altså Hildegunn fra h.espe ;)

    SvarSlett
  6. Ja, det er vår, men vi regner bort...ussj!

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!