søndag 7. juli 2013

Fargerikt camping liv!

Nå som godværet er meldt fra alle kanter, har vi begynt å forberede vår neste campingtur! Og denne gangen blir det litt spesielt, for vi har kjøpt oss ny campingvogn!
Ikke helt som den over da! Men med en liten ansiktsløftning og en personlig touch, blir den nok ikke helt som alle andre campingvogner likevel!
I skrivende stund sys det nye gardiner, og det er kjøpt inn nytt, fargerikt servise! Og det passer selvsagt til den pistasj fargede Kitchen Aiden også! Hi, hi!
Det meste av serviset i melamin er kjøpt hos Søstrene Grene til en veldig rimelig penge! Legg merke til de søte eggeglassene på små ben!
Jeg planlegger en skikkelig make over i den nye campingvognen, og stikkordene er fargerikt, retro og roser!
Dere skal få se før- og etter bilder etter hvert!
Disse asjettene blir det artig å teste ut - de kalles på godt dansk for pølsebakker! Men hvem sier at en tallerken må være trill rund?
Og det er lov til å gjøre campingvognen litt mer retro, selv om det er en 2008-modell! - Me juksar lite, som en viss, kjent kokerske en gang sa!
Nei, nå må jeg sy videre! Med ønske om en flott, varm julidag akkurat der du er!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny campingvogn! Det skal bli spennende å se din "makeover" av vogna! :-)

    SvarSlett
  2. Lekkert servise du har fått deg. Lykke til med ny campingvogn. Blir spennende å følge med!

    SvarSlett
  3. Så herlig service og lekreste campingvogn:))elsker dei retrovognene som ein kan få til som ein vil,stilig!!
    Nyt sommeren!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Nå er jeg spent på å se den nye vogna:) Jeg har lyst på campingvogn jeg også! Så kjekt:)

    SvarSlett
  5. Hei :-) Har du oppskrift på disse nydelige hekla gryteklutene dine.. ? Spesielt den blå til venstre.. Husker den fra barndommen.. :-)

    Svar gjerne under her :-)

    Mvh Marianne fra Trondheim :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!