onsdag 28. desember 2016

Brett en jultre serviett!

Til julens alle middager, eller til nyttårsfesten, vil det pynte fint opp med en juletreserviett!
Den bretter du enkelt av en stoffserviett. Og den må jo ikke være rød eller hvit!
Jeg brukte serviettene tilhørende en blå damaskduk, og små klyper med hjerter i toppen av juletreet!
Og slik ble det!
Her er bordet ferdig dekket med stråmønster tallerkener fra Egersund, gammelt sølvtøy, og lys i et Norgesglass!
Norgesglasset fylte jeg for anledningen med grøtris i stede for sand!
Juletreserviettene i blått passet så godt til stråmønster tallerkenene! 
Her er det gjort klart til en liten julebrunch!
Og juletreserviettene gjorde selvsagt suksess! 
Her kan du se hvordan du bretter en juletreserviett! Klikk for større bilde.
Du kan også se fremgangsmåten her.
Med ønske om
en fortsatt fin romjul!

2 kommentarer:

  1. Det var en fin serviettvariant! Takk for at du deler ideen. Jeg ønsker deg en fin romjulsuke og en god start i det nye året!

    Klem Sylke

    SvarSlett
  2. Du er et unikum når det gjelder å pynte! Det ble et knallfint bord med serviettene som prikken over i-en. Tipper det ble ei feststund rundt bordet.

    Fortsatt god romjul fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!