søndag 12. februar 2017

8-års jubileum med stor Give Away!

I disse dager er det 8 år siden jeg kastet meg ut på dypt vann, og startet bloggen Cathrines Kreative Hjørne
Den gang hadde jeg ingen tanker om hvordan eller hvor langt blogglivet ville bli!
I februar 2009 hadde jeg mitt aller første innlegg Ny seng til barnebarna, som handlet om gjenbruk av en gammel barneseng!
Og i de 8 årene som har gått, har jeg forsøkt å leve opp til at bloggen min skulle være et kreativt hjørne,  med bl.a. mine strikketips!
Derfor har gjenbruk, DIY, håndarbeide, interiør og oppussing og nytt i heimen hatt hovedfokus.
Bloggen min har blitt et sted der jeg kan skrive om de tingene jeg er opptatt av, og legge ut bilder, som jeg er veldig glad i å ta!
1950- og 60-tallet har også blitt litt mitt varemerke, og jeg elsker å bruke bilder fra denne tiden!
Jeg feirer 8-års jubileet med en stor Give Away!  Her er det du kan vinne:
* 1 års abonnement på Lev Landlig
* 1 års abonnement på Vakre Hjem & Interiør
* Kofter 2017 fra Familien
* Familiens store strikkebok - mer enn 100 lekre design gjennom 75 år
I Familiens store strikkebok finner du blant annet oppskriften til min egen Fanakofte!

Du deltar i min 8 års jubileums Give Away ved å legge igjen kommentar under dette innlegget, og reglene er som vanlig:

1 lodd = kommentar
2 lodd = kommentar + å være/bli følger
3 lodd = kommentar + være/bli følger + linke til min Give Away på egen blogg. Hvis du linker, så bruk bildet øverst som du finner her!

Husk å si hvor mange lodd du tar! Husk å legge igjen e-post adr. din hvis du ikke har egen blogg! Fristen for å delta er 25. februarKonkurransen er nå avsluttet!


Lykke til!

28 kommentarer:

  1. Wow, 8 år! Så lenge. Gratulerer med dagen ;-) Opp til 10 års dagen.
    Jeg tar 1 lodd.
    Hilsen, Anna

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 8 år! Du har en inspirerende blogg det alltid er hyggelig å besøke. Og jeg er veldig glad i alle de fine 50-60 talls bildene! Du har også flotte give away-er. Takk for all glede du deler. Det blir 3 lodd på meg.
    Klem fra Marit Johanne

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med 8-ars jubileum!
    Det er alltid hyggelig og inspirerende å titte innom bloggen din.
    Jeg deltar gjerne i giveawayen, 3 lodd takk! (kommentar og følger)
    Vh.Anne-Mari
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 8 års jubileum :-) Du har masse flotte innlegg som oser av kreativitet så det er morsomt å følge bloggen din. Hra vært følger noen år :-) Tar 3 lodd :-)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med 8-årsjubileum! Jeg begynte å blogge bare et halvt år etter deg, og har fulgt deg mesteparten av tiden :) Rart hvor fort tiden går. Jeg trodde ikke det var så lenge siden!
    Det hadde vært moro å vinne en av dine flotte gevinster! Kofte-heftet fra Familien har jeg fra før, men ikke noe av det andre.
    Da blir det 2 lodd til meg, for kommentar og følger :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Klart jeg vil bli med og feire deg. Gratulerer så mye. 3 lodd til meg.

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med 8-årsdagen. Det er koselig at det er noen gode bloggere som enda holder stand og kan inspirere oss andre. (",) 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 8 aar,jeg elsker bloggen din,saa mange gode ideer,det hadde vart saa morro og vinne et av de bladene. Jeg tar 2 lodd.Hilsen MaryAnn fra norway2@hvc.rr.com.

    SvarSlett
  9. Gratulerer med hele 8 år.
    Blir 1 lodd fra meg.
    krykkja@icloud.com

    SvarSlett
  10. Gratulerer med 8 år :) Eg blir gjerne med, med 2 lodd.

    SvarSlett
  11. Gratulere med 8 år som bloggar !!
    Eg vil gjerne vere med på det store og
    flotte lotteriet ditt.
    Eg tek 3 lodd.

    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  12. Tillykke.
    Jeg vil meget gerne deltage i den fantastiske giveaway med 2 lodder.
    Hilsen Pia

    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 8 flotte bloggår! Tar 2 lodd og satser på vinnelykke!

    SvarSlett
  14. Gratulerer m dagen! Takk for spennende lesning og utrolig koselig stemning her inne hos deg. Må du fortsette i 8 år til - MINST!
    Jeg tar et lodd, takk.
    Med hilsen Stine Mari.

    SvarSlett
  15. Gratulerer så mye med 8- årsdagen.
    Får mye inspirasjon av bloggen din, nå holder eg på med Selbu Rosevotter;-)

    Vil gjerne ha 3 lodd.

    Ha det Godt.

    Klem,

    SvarSlett
  16. Hei
    Gratulerer med Blogg-dagen:)
    Tar 1 lodd. Klem Gunvor

    SvarSlett
  17. Gratulerer med de første 8 år. :)
    Alltid gøy å komme inn her og lese.
    Jeg tar gjerne 2 lodd.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  18. Gratulere så mye med 8 år blogg din. Jeg leser veldig gjerne. Tusen takk.
    Jeg er glad for å fortsette å lese.
    Jeg deltar. Klem fra Viola

    SvarSlett
  19. GRATULERER MED 8 ÅRS JUBILEUM
    Bloggen din er kjempe flott, har fulgt med på den lenge :)
    Å vil fortsette med det :)
    Jeg trekker 2 lodd å håper ett av dem er ett skikkelig lykkelodd :)
    Kjempe fine premier du har Liker veldig godt det Kofteheftet ;)
    E nemlig veldig glad i å strikke :)

    Ønsker deg mange mange mange år til med blogging. :)

    Stor jubileums hilsen fra meg til deg. :)

    Monica Karin
    m.schulz1976@gmail.com

    SvarSlett
  20. Gratulerer med 8 år
    Prøver meg med to lykkelodd ♥

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  21. Gratulerer så masse!
    Det er gøy å følge bloggen din.
    Jeg vil gjerne være med på dette - 2 lodd til meg, takk :-)

    Hilsen Merethe
    merethe62@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Så moro med feiring av 8 år med bloggen din :)
    DU er tro til din stil på bloggen, og alletid fine og morsomme 50-talls bilder.

    Jeg tar herved 2 lodd, og venter spent til trekningen.

    SvarSlett
  23. Gratulerer med åtte år! Håper du ikke har tenkt å gi deg på en stund!!!
    Jeg tar ett lodd.
    Med hilsen fra Torill D

    SvarSlett
  24. Fantastisk at du har holdt på i åtte år! Jeg håper du fortsetter og at det igjen er flere som kommer tilbake til blogging, synes ikke Instagram erstatter blogg.
    Jeg er følger , det blir to lodd på meg.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  25. Må alltid lese bloggen din, finner alltid noe spennende hos deg. Eg var flinkere å komm. før...Gratulerer så masse med 8 år, lykke til videre.
    Blir et lodd.

    SvarSlett
  26. Gratulerer så mye,har fulgt deg lenge! Jeg deltar med ett lodd, mye fint her. Mvh. Vigdis - viva301@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Happy 😊 birthday 🎉 # 8 to you & your blog. Love it! Many more happy blog years to you!! 🇳🇴. From 🇺🇸 Sevvonnie@mvtvwireless.com

    SvarSlett
  28. Gratulerer! Ja, blogg er gøy. Hyggelig blogg du har. Jeg har ett lodd! Lykke til videre! God helg!

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!