onsdag 1. mai 2013

Lyse Mai gjør meg glad!

Jippi! I dag kunne vi vende nok et blad på kalenderen, og vi er endelig kommet til MAI måned! Og det må selvsagt feires!
Nå venter alt det som vi har gledet oss til hele den lange vinteren - hageliv, uteliv, campingliv, sjøliv og sommerliv!
Og vi begynner i dag, med en hardt tiltrengt fridag, der Bygårdsmannen og frue har noen aldri så små planer om litt fornying i heimen!
Jeg planlegger bl.a. å henge opp de nye gardinene i spisestuen, som jeg skrev om her! Så snart får dere se hvilke gardiner jeg valgte!
Og så skal jeg trekke vinneren av min Give Away med Nyblom Kollén, og som alltid er det veldig hyggelig å gi én av dere den gode nyheten!
Dagen bør vel også feires en smule, så kanskje lager jeg noe søtt & godt til kaffen?
Bildene over er lånt fra Stoff & Stil sin kampanje Lystig Sommermoro! Her finner du stoffer og mønstre til klær, kosedyr og trekantputene, som blir brukt til å leke med! Se filmen her!
Med ønske om en god 1. mai!

4 kommentarer:

  1. Flotte bilder og skjønne farger. De er nesten til å bli glad av. Den første maidagen møtte meg med sol og fint vær - deilig. Ja vi har en fin tid i vente, håper jeg. God og glad maidag til deg og bygårdsmannen! Klem Berit

    SvarSlett
  2. Oh happy happy! Så flotte farger, kjenner varmen sive inn inn i en vinterkald kropp!
    Ikke lenge igjen nå! Glad maidag til deg også!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så herlig at mai er kommet og for noken herlige og fargerike bilder,så flott å sjå:)
    Her er det surt og vått idag men håper mai viser oss masse godt vær for synest det er så kaldt nå og trenger varme:)
    Ønsker deg ein fine Maikveld!
    Klem ta Lillian

    SvarSlett
  4. Herlige farver og bilder.
    Det er bare å nyte dagene fremover. N :)

    Klem,
    AW

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!